Nye løsninger til konvertering

Datamatiker.jpg

Fremtidens økonomi bliver i stigende grad digital, og på den globale scene buldrer mastodonter som Amazon, Google og kinesiske Alibaba frem. Danske virksomheder skal derfor være på mærkerne, hvis de vil stå distancen.

På UCL Erhvervsøkonomi og Professionshøjskole er vi eksperter i, hvordan virksomheder kan udnytte den digitale udvikling og de nyeste tendenser inden for E-handel til at vinde kampen om kunderne.

Værktøjerne til rådighed spænder over neuromarketing til chatbots, stemmestyring og den rette brug af sociale medier.

Gennem innovationsprojekter og samarbejder mellem studerende og virksomheder bidrager vi med den nyeste viden og teknologi, når der skal findes løsninger, der skaber konvertering på de danske webshops.

På Studerendes Innovation og Forskning 2019 vil du blandt andet kunne høre om, hvordan studerende via brugertests og eyetracking kunne udvælge den øl-etikette, der appelerer mest til en nøje defineret målgruppe.

Eller hvordan en fynsk campingplads via konkurrencer på Facebook kunne øge antallet af campinggæster, og en anden virksomhed opnå bedre kundeservice ved hjælp af digitale chatbots.

Ovenstående er blot et udsnit af de eksempler på projektsamarbejder mellem virksomheder og studerende, som du vil kunne lade dig inspirere af på dagen, hvor du også vil kunne tage en snak med vores eksperter om din virksomheds behov.