Dit projekt kan være helt færdigt eller lige begyndt, når du tilmelder dig. Det vigtigste er, at det er lavet i 2019. Du kan altså godt tilmelde et projekt, du lavede i foråret 2019.

Krav til projektet?


Alle studerende på alle semestre ved UCL Erhvervsakademi og Professionhøjskole kan deltage på konferencen med deres projekt.

Hvem kan deltage?


Hvis du deltager på SIF 2020 med dit projekt, deltager du i et talentforløb, hvor praktisk erfaring er i centrum. Du får lov at prøve dig selv af, når du skal præsentere dit projekt til en masse gæster, som både er studerende, undervisere, virksomhedsejere osv. Det er værdifuld erfaring til CV’et, og samtidig kommer der til at stå på dit eksamensbevis, at du har deltaget i et talentforløb på UCL.

Hvad får jeg ud af at del-tage?


Når du tilmelder dig SIF, tilmelder du dig med et projekt, du allerede er i gang med. Det kan være et bachelorprojekt eller andet skoleprojekt, hvor en virksomhed inddrages. Derfor skal du ikke lave et projekt helt fra start til konferencen. Du skal præsentere det projekt, du allerede har lavet, og for at gøre dig klar til det, arrangerer SIF forskellige workshops, der hjælper dig hen mod målet.

Den endelige tilmelding med deadline 1. november kræver, at du indsender et såkaldt abstract. Sådan et hjælper vi dig også med at få lavet.

Hvad kræver det at deltage?


Hvad skal der leveres på dagen?

D. 6 februar bidrager du/I med

- en mundlig præsentation af dit projekt – gerne sammen med den virksomhed du/I har arbejdet sammen med

- en artikel, som er en beskrivelse af din løsning (vi uploader løbende materiale og ideer til format for din artikel på sif.ucl.dk). Download skabelonen her.

- en poster, som er en ”plakat”, der skal fremvises på SIF2020, som illustrerer dit projekt

- en prototype (valgfrit), hvis dette indgår i dit projekt


Forløb for tilmelding

1. oktober: Informationsmøde om SIF2020 - Seebladsgade

3. oktober: Informationsmøde om SIF2020 - Niels Bohrs Alle

16. oktober: Workshop om udarbejdelse af abstract.

1. november: Deadline for indsendelse af færdigt abstract.

15. november: Udvalgte projekter får besked om deltagelse


Forløb for udvalgte projekter

Bliver dit/jeres abstract godkendt, så deltager du i

3 eftermiddage fra kl. 14.30 – 18, der handler om udarbejdelse af den artikel du skal levere til konferencen 

Workshop 1: Onsdag d. 20. November kl. 14.30 - 18
Workshop 2: Onsdag d. 11. December kl. 14.30 - 18
Workshop 3: Tirsdag d. 7. Januar kl. 14.30 - 18

Her vil du få gode råd og metodiske ”fif” i forhold til udarbejdelse af din artikel.

3 eftermiddage fra kl. 14.30 – 18, i januar måned, der omhandler præsentationsteknik – både mundtlig/retorisk og grafisk i forhold til din poster.